داروهای زود انزالی

به منظور داشتن یک رابطه جنسی لذت بخش و ایده‌آل، داشتن نعوظ قوی اهمیت بسیاری دارد. همچنین آقایان باید بتوانند انزال خود را کنترل کنند تا به موقع روی دهد. مشکل زود انزالی و نعوظ یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جنسی در میان آقایان است به طوری که گفته می‌شود از هر ۳ مرد، یکی از آنها در طول زندگی خود مشکل انزال زودرس را تجربه کرده است. برخی از محصولات تقویت قوای جنسی می‌توانند در رفع این مشکلات موثر باشند. بعضی از این مکمل‌ها کاملا گیاهی بوده و عاری از مواد و ترکیبات شیمیایی هستند.

 

تعریف انزال زوردس

عبارت است از انزالی که زودتر از زمان دلخواه زوجین رخ دهد و باعث نارضایتی هر یک از آن‌ها شود. انزال زودرس از شایع ترین اختلالات جنسی در بین مردان زیر ۴۰ سال است. درمان این اختلال موجب استحکام روابط عاطفی و زناشویی زوجین می‌شود.

 

انواع انزال زودرس

اصلی ترین نشانه انزال زودرس ناتوانی در به تاخیر انداختن انزال بیش از ۱ دقیقه از زمان دخول است. انزال زودرس به دو نوع همیشگی و اکتسابی طبقه بندی می‌شود. اگر از شروع اولین رابطه جنسی خود همیشه دچار انزال زودرس بوده‌اید، شما مبتلا به انزال زودرس همیشگی هستید. اما اگر فقط در بعضی مواقع قادر نیستید انزال را به تاخیر بیندازید و زودانزالی همیشه برایتان اتفاق نمی‌افتد، زودانزالی شما از نوع اکتسابی است. در بیشتر موارد زودانزالی اکتسابی بوده و تعداد آقایانی که از زودانزالی همیشگی رنج می‌برند، بسیار کمتر است.

پیشنهادی  تعداد دفعات نرمال ادرار و مدفوع در نوزادان

علل ایجاد انزال زودرس

انزال زودرس یکی از اختلالات جنسی است و زمانی اتفاق می‌افتد که مرد در عرض چند دقیقه پس از شروع فعالیت جنسی و تحریک آلت جنسی به ارگاسم برسد. انزال زودرس به سه دسته اولیه، ثانویه، گاه گاهی و متغیر تقسیم می‌شود که هر کدام متناسب با عوامل ایجاد متغیر است.

علل انزال زودرس نامشخص است، اما بر اساس تحقیقات و مطالعات عوامل زیر در ایجاد انزال زودرس نقش دارند که عبارتند از:

  • علل روانی از جمله هیجان زدگی، احساس گناه، افسردگی و مشکلات احساسی، ارتباطی و اضطراب
  • خودارضایی سریع در دوره نوجوانی و بلوغ
  • پرهیز طولانی مدت از نزدیکی
  • عوامل پزشکی مانند آسیب جسمی یا عوارض دارویی
  • توقعات غیر منطقی جنسی از خود
  • راهکارهای مختلفی برای درمان این بیماری وجود دارد که یکی از آنها استفاده از قرص‌های تاخیری است.

 

درمان انزال زودرس

محیط و فضایی که می‌خواهید در آنجا رابطه جنسی داشته باشید را طوری فراهم نمایید که در آن احساس امنیت و آرامش داشته باشید. مثلا اگر نگران هستید که شاید فرزندتان در حین رابطه جنسی شما را ببیند، حتما ابتدا در اتاق را قفل کنید تا استرس شما کاهش یابد. اگر به هر دلیل دچار اضطراب هستید، رابطه جنسی را شروع نکنید. مثلا اگر مشکلی در محل کار برایتان پیش آمده و در مورد آن احساس نگرانی دارید، سعی کنید ابتدا آن مسئله را حل کنید و بعد وارد رابطه جنسی شوید.

به محض اینکه حس کردید انزال می‌خواهد اتفاق بیفتد، مدتی دست نگه دارید و با دهان باز و پرت کردن حواس خود به موضوعی دیگر، چند مرتبه نفس آرام و عمیق بکشید. به هنگام ادرار کردن ۲ تا ۳ بار جریان ادرار خود را چند ثانیه قطع کرده و سپس دوباره ادرار کنید. این عمل در حقیقت یک ورزش است که به شما کمک می‌کند تا انزال را نیز بتوانید به تاخیر بیندازید. با یک مشاور تغذیه مشورت کنید. او به شما خواهد گفت که خوردن چه چیزهایی در به تاخیر انداختن انزال موثر است و همچنین از خوردن چه چیزهایی باید اجتناب کنید. ورزش را حتما در برنامه روزانه خود قرار دهید تا عضلات بدن شما تقویت شوند. با کمک مشاور تربیت بدنی می‌توانید تکنیک‌هایی را یاد بگیرید که به وسیله آنها انزال زودهنگام را به تاخیر بیندازید. در نهایت باید گفت که اگر مبتلا به بیماری انزال زودرس هستید، حتما و حتما باید به پزشک متخصص مراجعه نمایید تا وی راهکارهای لازم را به شما توصیه کرده و داروی مناسب را تجویز کند.

پیشنهادی  آمپول پروژسترون سریعترین روش برای پرید شدن

 

داروهای زود انزالی

کپسول تاخیری دیلی کیم

 

دیلی کیم

ویژگی های کپسول تاخیری دیلی کیم ممسک کیمیاگر

۱.جلوگیری از انزال زودرس آقایان
۲.مناسب آقایان

 

دستور مصرف کپسول تاخیری دیلی کیم

یک تا ۲ کپسول ۱ تا یک و نیم ساعت قبل از مقاربت میل شود.

 

هشدارهای کپسول تاخیری دیلی کیم

در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

 

ترکیبات کپسول تاخیری دیلی کیم

گیاه Tamarindus Indica

 

 

کپسول دایان مکث

 

دایان مکث

ویژگی‌های کپسول گیاهی تاخیری دایان مکث دایان فارما

۱.جلوگیری از انزال زودرس در آقایان
۲.کاملا طبیعی و گیاهی
۳.ایجاد تاخیر در انزال
۴.حاوی تمر هندی

 

ترکیبات کپسول گیاهی تاخیری دایان مکث

tamarindus indica یا تمر هندی

دستور مصرف کپسول دایان مکث

۲ کپسول ۲ ساعت قبل از مقاربت میل شود.

 

هشدارهای کپسول دایان مکث

مصرف همزمان با مواد خوراکی با pH پایین باعث کم شدن اثر دارو می‌شود. در دمای محیط و دور از دسترس اطفال نگهداری شود.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا